Tänk att så mycket kan få plats på en så liten yta! Bara med en mugg kan du få med det väsentligaste som du vanligtvis vill få ut när du sprider ditt varumärke. Att det är gjort på ett proffsigt sätt och ger ett bra estetiskt intryck, är naturligtvis också en fördel.

Att ha med

Ditt tryck är din personliga prägel som ska fastställa vilket företag det handlar om samt vad du vill ha sagt med det.

Därför är det bra om du håller det så uppenbart och enkelt som möjligt och samtidigt får ut så mycket av ditt budskap som det bara går.

Det gäller att inte göra trycket för gyttrigt och för otydligt, då det riskerar att få helt motsatt effekt av din varumärkesspridning.

Bredvid, under eller över din logga kan du med mindre typsnitt eller storlek, ange dina kontaktuppgifter.

Kontaktuppgifter

En bra idé är att samla det viktigaste på en och samma yta, att exempelvis låta loggan synas mest och under den sätta dit information som gör att betraktarna kan komma i kontakt med din firma.

Kontaktinformationen är mycket bra att visa upp direkt så att folk slipper sätta sig framför datorn och googla på ditt företag mer än nödvändigt.

Ha därför med webbadress, telefonnummer och kanske en e-post så att man slipper leta för mycket. Detta är en resonabel faktamängd som varken innehåller för mycket eller för lite.

Välj tsreklam.se för bästa tryck

På tsreklam.se vet man med sig hur centralt och betydelsefullt det är att få med allt i ett enda tryck. Missar man något så har man betalat i onödan och effekten uppnås inte på samma sätt.

Var därför noga med att få med allt i trycket med rätt färgval och den ultimata fonten som gör det tydligt att läsa och som dessutom förknippas direkt med ditt företag och dess övriga grafik.